پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225852
پيام استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت فرارسيدن روز خبرنگار
تاریخ انتشار : 1395/05/17 15:44:14
نمایش : 1283
استاندارچهارمحال و بختياري روز يکشنبه طي پيامي به مناسبت فرا رسيدن 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمي روز خبرنگار را تبريک گفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، متن پيام استاندار چهارمحال و بختياري که يک نسخه از آن به مرکز ايرنا شهرکرد ارسال شده است به اين شرح است.

هفدهم مرداد ماه که يادمان شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي و روز خبرنگار نام گذاري شده است در حقيقت يادآور رشادت ها و مجاهدت هاي زنان و مردان با بصيرتي است که با هدف روايت حقيقت، بيرق بزرگ آگاهي بخشي را بر دوش کشيده اند.

قاسم سليماني دشتکي درقسمتي ازاين پيام آورده است، بدون شک خبرنگاران به عنوان قاصدان امين و راويان صديق جامعه با زبان گوياي خود در عرصه اطلاع رساني گام بر مي دارند تا حقايق را آن گونه که پيامبران رسالتش را بر عهده داشتند به درستي و با شفافيت به مردم برسانند.

استاندارچهارمحال و بختياري در ادامه پيام يادآورشده ، خبرنگاران به عنوان بازوان مديريتي دستگاه هاي اجرايي استان در راه اعتلا، توسعه و پيشرفت استان گام بردارند و با درايت و دورانديشي خود توجه به منافع استان در سطح کلان را از اولويت ها قلمداد کنند.

سليماني دشتکي در پايان پيام خود ضمن نثار درود و صلوات به روح پاک شهيد محمود صارمي، خبرنگار فقيد خبرگزاري جمهوري اسلامي فرارسيدن روز خبرنگار را به خبرنگاران استان تبريک گفته است.

17 مراد سالروز شهادت شهيد صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي، روز خبرنگار نامگذاري شده است.

محمود صارمي در سال 1347 در شهر بروجرد چشم به جهان گشود و در 17 مرداد 1377 به دست طالبان در مزارشريف افغانستان به شهادت رسيد.

منبع:ايرنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html